Ich celem było dostarczenie menedżerom i menedżerkom wiedzy, by tworzyli stabilne, doświadczone zespoły, wzmacniali silne strony każdego pracownika i pielęgnowali talenty. W pracy zespołu ważna jest odpowiedzialność, nie tylko za rozwój projektów od strony biznesowej, ale także kierowanie się wartościami etycznymi w zachowaniu i przy podejmowaniu decyzji oraz budowanie relacji opartej na lojalności, szacunku i zaufaniu.
Cykl spotkań obejmował:
- diagnozę i rozwój najważniejszych kompetencji liderskich – wymiana doświadczeń i dobre praktyki, rekomendacje rozwojowe;
- wspieranie zaangażowania pracowników poprzez rozwój kompetencji motywowania, zarządzania przez cele, budowanie kultury dialogu;
- wspieranie rozwoju pracowników poprzez szkolenie menedżerów w zakresie technik coachingowych oraz przygotowanie menedżerów do prawidłowego przeprowadzenia procesu ocen okresowych;
- przygotowanie liderów do zarządzania różnorodnością – wsparcie rozwoju kobiet w organizacji, przeciwdziałanie i reagowanie na dyskryminację, korzystanie z różnorodnych kompetencji;
- budowanie kultury dialogu, budowanie kultury organizacyjnej w Polenergii wspierającej realizację strategicznych celów biznesowych.